Saturday, September 28, 2013

Lyxig vecka

Hej bloggen!
Jag har verkligen haft en lyxig vecka :-)

Inte bara har jag köpt en ny motorcykel, jag har också varit ledig, mycket! 
Bara ett x-trapass har jag arbetat denna veckan, (i onsdags), och resten har jag bara haft det gott.
Tränat, chillat, lunchat på stan, och igår eftermiddag åkte jag och Danne till Skövde där vi bland annat shoppade, gick på afterwork och avslutade kvällen med bio på Saga.

Veckor som denna är värda att minnas, när man har mer Busy weeks. 
Jag råkar nämligen förutspå att de kommande 2 veckorna blir fulla med to-dos, vad gäller bland annat jobb och flytt ;-), men också lite skojiga inslag har jag på agendan ;-)

Men en dag i taget. Just nu befinner jag mig, som vanligt lördagseftermiddag, på jobbet, och det är inte fy skam ;-)...

Afterwork på Pitchers i Skövde


Ha FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: