Sunday, September 29, 2013

Ragdollmansion is back

Hej söndagsbloggisar!
Idag, äntligen!, fick jag nycklarna till min nya/ gammla lägenhet!
Lycka!

Jag var och hämtade dem på mina lediga timmar tidigare idag, och det är så tacksamt, för nu kan jag åtminstone köra lite lådor imorgon på min lediga dag :-).

När stora flyttlasset går har jag inte bestämt ännu men jag tar en dag i taget. Jobbar ju en del nu de kommande veckorna också ;-)

Känner ni igen Er bloggisar? ;-)...
Det gör jag... :-D

Min älskade klocka som jag med sorg i hjärtat lämnade kvar, sitter där den ska ;-)...

Ragdoll is coming home!
Peace out!
PoK/ Trasdockan


2 comments:

VBF said...

Borta bra, hemma bäst. Hoppas att det blir toppen for dig och lille (store!!) Tor...... Puss VBF xx

Linda said...

Ja, så är det! :-) känner mig som hemma i lägenheten ;-) Tack VBF!