Monday, March 18, 2013

Sol och ledig!

Godmorgon bloggen!
Helt underbart att vakna till ljusstrimmor som hittar in genom fönstren, och dessutom veta att man är ledig!

Jag ska snart gå upp men måste bara ligga och väcka mina muskler i min kropp.
Seriöst!
Vi har ju haft vår nya säng i 3 månader nu så jag måste nog säga att jag anser mig själv ha rätt att tycka och tänka om sängen.
Jag har ALDRIG i hela mitt liv sovit så gott som jag gör nu.
Jag vaknar väldigt sällan om nätterna nu för tiden, har inte ont alls i min höft, som jag kunde ha förr.
Det är ett under att jag vaknar på morgonen käns det som och när jag väl gör det är hela jag så sömndrucken och vimmelkantig efter den djupa sömnen att jag måste vänta någon minut för att ens kunna resa på mig.
Hela min kropp och musklerna är så avslappnade att jag faktiskt inte kunnde stödja mig på armbågarna ens en gång...
Ja, jag säger det till de som frågar;
Jag VISSTE inte vad det var att SOVA innan vi köpte den här sängen.
fantastiskt!
Vi har en "Jensen Signature" kontinentalsäng.

Kan vara värt en funderare till Er som funderar på att eventuellt köpa ny :-)...

Dax att komma upp iaf. Gymmet väntar på mig idag :-)

1 comment:

Ceciliaba said...

Vilken modell av Signature har ni? Fortfarande nöjd?