Friday, March 15, 2013

Nya sagotrender

Hej bloggen!
Vi har tagit en liten promenad i staden nu i eftermiddag.
Vi gick till ICA och köpte lite gott till kvällens middag, och dessutom en sväng till Systembolaget för lite must-have-white-wine...
Det är inventarie här hemma. En bag in box "Black tower" i kylen ;-)

Nu ska ner i källaren och rota fram påskgrejer :-).
Jag gillar påsken och känner mig inspirerad av allt påskpynt och godis i butikerna.
Synd bara att jag alltid jobbar påsken, eftersom den alltid inträffar på en helg.

Nu i veckan har vi infört en ny sago-trend här hemma vid läggdax.
Tor har plötsligt blivit intresserad av att höra historier om när jag var liten. Han älskar att lyssna på mina påhitt som barn och talar så klokt med mig om hur tokig jag var ;-)...
Det blir tomt nu ikväll när han inte är hemma.

Happy Friday!
PoK/ Trasdockan

No comments: