Monday, March 18, 2013

Dödarpass på Friskis med PT

Phu!
Vilket jävla dödarpass jag och Monica fick köra på Friskis och Svettis idag!
Monicas bror, Robert, är utbildad PT och höll oss i fokus under passet. Vi körde ben och rumpa, och jag lovar att jag var nära tårar! Blev en del höga skrik i gymmet från mig...
Men jag behövde den lilla jävlar-anamma-kicken just nu faktiskt.
Men vilket pass! Jag känner mig så lycklig nu efteråt!
Värmde upp innan gjorde jag också, (optimistiskt), med att springa 5 km på löpbandet...idiot!

Ett tips som jag faktiskt tycker är bra är att om man vill komma igång eller bara känner att man har tappat motivationen lite med träningen, kör ett, eller ett par pass med en PT för att hitta tillbaka.

Dubbelpass med spinning ikväll kommer bli en utmaning säger jag bara!

Efter träningen åkte jag och Monica hem till henne och åt, och jag stormyste med sötaste Misha, (Monicas hund).

Hemma nu iaf. Ska bara slappa och ladda för spinning sedan.
Motivationen är på topp... Beach 2013, here I come! Wohoo!



No comments: