Thursday, March 14, 2013

I miss My TAN!

Hej bloggen.
Hemma och nydushad från gymmet.
Idag fick jag iaf efter en stunds väntan tag på ett löpband på gymmet, så jag kunde springa de där 5 km som jag pratade om igår. Gick på strax under 30 min! wohoo!, bra för att vara första 5km för i år!

Jag och godingen ska strax ge oss fram på stan för lite lunch, och jag ska prova en tröja som jag såg igår :-).

Alltså seriöst!, jag saknar min sol(arie)bränna! Den lyser med sin frånvaro eftersom jag inte bör sola medans tatueringen läker.
Läker, det gör den också.
Kliar så friskt på mina revben och jag tvättar med vatten och tvål och smörjer med Helosan, så om någon vecka borde jag kunna lägga mig och njuta i solariet igen. Längtar! :-)

Ha en bra dag!
PoK/ Trasdockan

Bländande blek :-/

No comments: