Wednesday, March 6, 2013

4 years ago

Hej bloggen!
Det är en sedan 4 år tillbaka, speciell kväll i mitt liv. Jag kommer att minnas den i många år framöver, lite tydligare än andra kvällar och nätter =)
 
Jag vågar nog säga att för ganska exakt 4 år sedan togs bilden nedan på mig och magen, innan vi for hemmifrån och iväg till Trollhättan NÄL för att några timmar senare få möta min skatt =)
Det käns lite märkligt att tänka tillbaka på tiden som gravid och nybliven mamma.
 
Idag känner jag mig som en helt annan människa, både vad gäller utseende och personlighet, livsstil och erfarenheter.
Jag har minnena, och med dem minns jag den där lyckobubblan som man på något vist levde i de första veckorna som mamma, men jag har lite svårt att relatera till dem, och jag kan inte påstå att jag längtar tillbaka, snarare frammåt.
 
Nåväl, några timmar frammåt här ikväll och natt, (för 4 år sedan), kom att förändra mitt liv för alltid, och jag glädjs åt min fina son som kom till mig den natten.
 
 
Mama-to.be 4 years ago...

No comments: