Thursday, February 28, 2013

My precious...

Alltså helt GALET!
Dessa små i-ögonfallande godsaker har jag sååå länge sett genom skyltfönstret på en av stans skobutiker, (den dyrare :-/)
Jag har aldrig varit inne och tittat närmre på den eller provat dem, men var gång har mina ögon dragits till dem.
Jag har tänkt att de säkert är onödigt dyra, och när ska jag använda dem lixom?

Nu gick jag just förbi samma affär och såg att de hade utförsäljning 70% på ALLT.
Jag gick in mest för att kika, inte köpa, och där står de, det sista paret kvar, exakt min storlek!
Vad skulle hända med dem om inte jag köper dem?
Och nu dööör jag av lycka, där de står i sovrummet :-D
Ett riktigt klipp! På skor som jag trodde att jag aldrig skulle komma ens i närheten av att äga...

Happyness!




5 comments:

Lena Askerlund said...

Så kul att du gjorde ett klipp idag på något som du drömt om. Grattis!

VBF said...

Minns du int vad Mikey alltid sa. Ställ ALDRIG nya skor på bordet. Det betyder otur!!!!! Jx

Linda said...

Ja, egentligen inte ens drömt om mamma, de har varit bortom mina drömmar, trodde jag :-)...
Jannika; Det har fallit ur minne, men jag kommer ALLTID ihåg att ta bort lappen under ;-)
Kram på Er båda!

Anonymous said...

typiska Linda skor,men snygga var dom

Linda said...

Ja, visst är dem. Typiska för mig, och läckra! :-)