Wednesday, February 6, 2013

Ledig onsdag!

Åh, jag bara njuter idag!
Sovmorgon med båda mina hjärtan i sängen, gemensam frukost, och nu är jag på gymmet!
Har kört ett arm-pass,(biceps), och nu ligger jag i solariet i väntan på att lunchspinningen ska börja.
Jag har ju själv inte onsdagens lunchspin längre, men kände att jag nog ville spinna idag iaf, (jobbade ju i måndags, så hade ju faktiskt inte mina pass då, *saknar*), så nu ska jag gå på passet som hålls av, (hmmm...Mikaela???, tror jag hon heter :-)

Haha, lite lustigt att många av mina inlägg skrivs i solariet, kom jag på nu, men det är väl så, att det är här tiden finns :-)...

I eftermiddag är det ju som vanligt på onsdagar, (barngympa), och sedan chill hemmakväll <3
Fick just en bokning att jag ska jobba imorgon, så ska njuta till fullo av denna dagen :-).
PoK/ Trasdockan




1 comment:

vbf said...

Jag tycker du borde BLUNDA under skyddsglasogonen när du solar istället for att blogga. =(
Men det är ju bara vad jag tycker forstås....... Puss