Wednesday, February 20, 2013

Good evening

Godafton bloggen.
Sitter i soffan och chillar. Tor har somnat efter en mysig kväll.
Vi har varit på barngympan idag.
Sista gången, för nästa vecka har jag ett möte på onsdagen så då hinner vi inte till barngympan.
Tor verkar ändå vara nöjd, och kanske lite "mätt" på de aktiviteter som har varit varje vecka.

Trots en härlig dag idag, så har jag en bakomliggande obehaglig ångestkänsla i mig ikväll, samma som igårkväll. Rastlös på något vis.
Det är ju mer regel än undantag för mig tyvärr.
En känsla att vara van vid, men aldrig till freds med.
Så är det i trasdockans liv.
Blir väl en tidig läggdax idag så jag somnar och slipper tänka, det brukar bara bli värre isf.

God kväll nu bloggen.
PoK/ Trasdockan

3 comments:

Anonymous said...

Hej
Om tor vill gå på barngympan nästa vecka kan jag gå med han? Det är ju inte säkert att han vill men tänkte ifall. Jag är ändå ledig på onsdag. Du får säga till i så fall:)
Kram Karoline

Linda said...

Hej Karro.
Jag frågade Tor i morses och det verkade han sugen på. Han "behöver ju visa hur vi brukar göra" sa han ;-).
Så om du vill och hinner får du gärna hämta han på dagis på onsdag och ta med honom till Sirius. Det börjar ju klockan 17.00. Jättetack!

Linda said...

Jag kan ju höra av mig till dig på tisdag. Kram