Saturday, February 2, 2013

Bläää!...mitt i natten...

Fan, fan, FAN!!!
Tror jag börjar bli förkyld. Ont i halsen och känner mig febrig :-/... Nåväl, det är bara att bita ihop!

Men eftersom jag inte kan sova, sitter jag nu vid köksbordet och dricker honungsvatten efter en lindrigare panikångest-attack.
(Jag kunde ju låtit bli att skriva det sista med ångesten, men riktigt SÅ fabulous är ju inte trasdockans liv, som Ni bloggläsare kanske förstått vid det här laget, och inte fan hjälper det att köksbordet är nytt och väldans omtyckt heller i just de stunderna).
Hur som helst!
Jag som inte har haft någon panikångest på ca 3 veckor :-/, den kommer som vanligt, från ingenstans, när jag minst anar det. Skit också!

Får väl se när jag har kommit till sans lite om jag kan gå och lägga mig och somna om.
Tur jag har sovmorgon iaf...

Sleep tight peeps!
//Trasdockan

No comments: