Friday, November 9, 2012

Jag ber!...

Hej bloggen!
Jag är trött, ledsen, och mår oerhört dåligt idag, jag har känt under de senaste veckorna hur det bara blir värre!...
Jag känner att det är på väg att bli en sådär djup deppig tid igen, som i våras,... Och tanken skrämmer mig nått så fruktansvärt...
Jag har TUR att jag vågar vara så öppen med detta för min omgivning, men tyvärr så påverkas också mina närmaste och käraste omkring mig, på ett mycket jobbigt sätt, vilket gör mig ledsen!

Jag har en i min närmaste omgivning som lovade mig att sända änglakraft till mig, i form av balans.
Hon sa att det är viktigt att jag ber om det, för annars blir jag inte mottaglig till det, hon sa också att det ger bättre effekt om andra, inte så nära bekanta, skickar änglakraft till mig.
Så nu ber jag, att om Du som läsare vill, och har tid, så snälla, rara DU... Skicka lite änglakraft i form av balans till mig.
Jag behöver allt stöd jag kan få just nu, för det är ta mig fan outhärdligt att leva i en totalt okontrollerad värd, där känslorna i mig är helt obalanserade och okontrollerbara :-(...

PoK/ Trasdockan

5 comments:

annett said...

du kan få kraft av mig.Vill inte att du ska må dåligt
Många varma kramar

Ta och ge kroppen chans att vila,kanske att du behöver sova en dag och dricka mycket vätska.Vila är underskattad

Lena Askerlund said...

Skickar kraft, balans och kärlek till dej gumman. Ha tilltro till att allt ordnar sig. Änglarna är med dej.

Linda said...

Tack ska ni ha både Anette och mamma! Det betyder mycket att ni tog Er tid att skriva några rader. Kram

VBF said...

Stora kramar från England.
Har emailat dig.
Puss puss VBF xx

IDA said...

STOR KRAM!! Efter regn kommer solsken,kanske är svårt att se det nu men det kommer bara bli bättre!!