Friday, November 23, 2012

Börjar dagen med ett skratt...

Jaha, ja!
Denna morgonen började i lugn och ro, jag och Tor vid frukostbordet, sedan renbäddning och lite lek, (för vi hade ju gott om tid), och när vi väl ska iväg upptäcker jag att vi är INLÅSTA där hemma :-/...

Jag hade ju lagt ut nyckel till mamma igår, när jag jobbade kväll, men eftersom Danne var hemma så behövde hon inte använda den och därför blev den bortglömd :-(.
Danne låste ju givetvis efter sig när han for till jobbet imorses och kvar blev jag och Tor, utan nyckel att komma ut ur lägenheten.
Gamla lås på dörren har jag, därav problemet.
Jag bara skrattade åt detta lilla missöde :-)...

Nåväl, Danne kom ju till räddning, och nu är var och en på sina tilltänkta platser!
Det betyder att jag ligger i solariet innan ett styrkepass, följt av spinning ;-)

Ikväll blir det skojjigheter också, men det avslöjar jag då ;-).

Hoppas ni också har skrattat åt någon tokighet denna morgon ;-P...
PoK/ Trasdockan

Hello?!... Anybody out there?!?!...

No comments: