Tuesday, November 20, 2012

Happy mama!

Hej bloggen!
Absolut dax att uppdatera lite här på bloggen ;-).

Idag är jag en Happy mama!
Efter jobb till 15.30 så fick jag ÄNTLIGEN hämta min skatt <3
Jag har saknat honom SÅ mycket! :-)

Vi for och handlade, tankade och väl hemma skulle jag gå prommis och Tor ville cykla, så det passade ju bra ;-).

Tor har hjälpt mig med matlagningen, och nu efter maten bygger vi med lego :-)...
Tor sitter här och säger att jag ska ta kort på hans lego, så jag skickar med en bild på det med ;-).

Annars måste jag bara skryta om min fina skatt också.
Idag har han skrivit sitt namn HELT själv på dagis. Förskolläraren berättade att hon satt bredvid och bara häpnade när han helt plötsligt visade att han hade skrivit :-).

Ha det gott!
PoK/ Trasdockan

3 comments:

annett said...

ha ha jag tror att han har mina gener,jag är också bra på stavning.Skojade lite,men visst är han en sötnos den lille killen.

Lena Askerlund said...

Japp, du har världens góaste son, som har världens góaste mamma!

Linda said...

Tack! Goa ni är <3