Wednesday, November 14, 2012

Abstines efter jobb och godis

God kväll  bloggen.
Vad ovanligt att skriva inlägg här på datorn nu för tiden ju...Jag är ju sååå "Iphoneiserad", och bekväm med den ständigt nära till hands ;-).
Åh, det har varit så skönt att bara ha varit lite ledig igår och idag.
Jag jobbar mycket när jag inte mår bra, (ett enkelt sätt att fly från tankar, och istället känna att man gör nån nytta), men i måndagskväll, efter att ha tagit bort, lagt på, och åter tagit bort min tillgänglighet i "Timepool", så lät jag det vara, och har nu tvingat mig till 2 lediga dagar.
Imorgon blir det dock åter jobb =).
 
Jag väntar på att klockan ska bli 21.00, så jag kan landa i soffan, där Danne ligger och ser på fotboll på teven :-/...förlåt, men det är verkligen inte nått som intresserar mig, tur att vi alla är olika...och att han har lovat att slå om till nåtot lite mer underhållande klockan 21.00 ;-)
Jag har istället sysselsatt mig med att kika i taxfreekatalogen inför våran kommande utlandsresa ;-)...
 
Världens abstinens har jag ikväll!, Jag är sjukt godissugen, därav lättirriterad och frustrerad.
Vill helst bara lägga mig och somna så jag slipper det förbannade begäret, får väl ta en kopp te, (som om det skulle hjälpa), och bara gilla läget...
Psst; Hade Danne inte varit hemma nu, hade jag sååå suttit och moffat godis... :-P
 
Ha en fortsatt bra kväll!
PoK/ Trasdockan


 
Så gott att ha min skatt hos mig!

2 comments:

Lena Askerlund said...

Ja, du har världens góaste son! Njut varje minut med honom för tiden går sååå fort.Kram!

Linda said...

Tack mamma. Jag vet, han är underbar!