Tuesday, October 9, 2012

Saknad

Jag skyndade hem allt vad jag kunde från jobbet då jag kom ifrån en halvtimme tidigare.
Men ändå missade jag en glad lite kille, då han just hunnit somna innan jag kom hem :-(...
Jag har saknat honom så oerhört mycket de sista dagarna så jag hoppades han skulle vara vaken när jag kom hem, även om jag visste att det var förbi hans läggdax.
Nu ligger jag bredvid honom i sängen och lyssnar till mitt livs lyckas lugna andetag.
Imorgon hämtar jag honom tidigare på dagis. Hans morfar har nämligen en överraskning till han hemma :-).

Snart kommer kärleken hem till mig efter sitt innebandypass.
Jag är mycket lyckligt lottad i mitt liv, det tål att tänkas på när ångesten kryper på mig nästa gång...
Godnatt bloggen!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Jessie said...

Fina :)Finns inte mycket som slår att gå in & smygmysa med sina kottar när de har somnat :)

Linda said...

Nej du, kanske känner de att man ligger där och älska dem så mycket. Det var en glad kille som vaknade i morses iaf :-)