Thursday, October 25, 2012

Pearls of love...

Hej bloggen!
Imorgon är det slut på "ledigheten", har fan inte jobbat något denna veckan, men imorgon ska jag jobba kväll :-).

Idag när jag hämtade Tor på dagis så fick jag en så fin gåva, ett halsband som han själv har gjort, räckte han så stolt över till mig :-)... En mor blir ju rörd... <3

Vi har varit hos Moa på ön idag, på lite kaffe, tjat och kaninmys, innan vi for hem och lagade kvällsmat, kantarellstuvning på varma mackor ;-).

För övrigt har årets första snö nått vår lilla stad idag, men det är enligt mig inte värt varken bild eller vidare komentar :-/...

Ha en skön kväll!
PoK/ Trasdockan

3 comments:

annett said...

ja du kan tänka dig att han lagt ner hela sin själ i detta halsband.Men fint blev det

ida said...

Åh sötisen, va fint då smälter mamma hjärtat :-)

Linda said...

Ja, jag blev tårögd när han ivrigt gav mig detta. Mitt fina <3 hade verkligen tänkt på mig när han pärlade detta :-)