Wednesday, October 3, 2012

En dag tillsammans <3

Hej bloggen.
Har äntligen blivit bättre efter mina sjukdagar och idag har jag umgåtts med mina godingar :-).

Danne har varit ledig från jobbet och Tor fick vara hemma från dagis eftersom jag ändå kände mig såpas pigg.
Tänkte att Det är ju bara bra för oss 3 att spendera lite tid tillsammans nu när vi snart ska bo ihop, så får man ju ta vara på ett sånt här tillfälle :-)

Vi har varit och handlat inför min och Dannes middagsbjudning här hemma på fredag, vi har lekt i parken, bakat, ätit pizzalunch, fikat och varit en sväng på stan där vi tog en promenad förbi våran nya lägenhet :-).

Nu är <3 på gymmet och tränar, jag och tor har spelat bandy utomhus och nu sitter vi framför tven och ser på Barnkanalen.

Vilken härlig dag med mina två kärlekar :-). *myser*

No comments: