Monday, June 18, 2012

Ny vecka, nya möjligheter!

Så härligt att vakna idag, men ännu härligare att somna igår!...
Jag gick och la mig i min säng, med min son bredvid mig och kände sådan tacksamhet för att jag äntligen sedan en tid tillbaka har kännt att livet är på väg mot ljusare framtid. Skönt!
... Och igår var verkligen en SÅ bra dag hemma hos pappa :-).

Idag är det ny vecka, och jag fick ett så fint inlägg av kärleken, på min "Wall" på FB skrev han "Ny vecka, nya möjligheter <3", och det stämmer ju så väl :-)... Och dessutom har vi ju midsommar på fredag :-).

*Lycka* får inleda denna härliga vecka.
Önskar Er detsamma!
PoK/ Trasdockan

Ps. Måste ju få visa upp min läckra nya bikiniöverdel också. Första inköpet till nya boobisarna :-), var ju tvungen att ha nått till spa-badet på möhippan i lördags, kom jag på så lämpligt i sista sekunden i fredags eftermiddag :-)... Haha. Ds

No comments: