Sunday, June 17, 2012

Hejdå Affen!

Hej bloggen. Jag och Tor njuter söndag hos min pappa. Vi ska grilla här ikväll med honom :-). Firar att jag har sålt min MC "Affen", idag :-). Skönt att det gick så snabbt att få sålt den, la ju ut den på blocket i onsdags :-).

Möhippan igår var helt suverän, så kul att träffa Julia och hennes härliga tjejkompisar. Det blev partaj och aktiviteter på Korpen, Lidköpings torg, campingens spa-anläggning, och restaurang Terassen innan utgång för tjejerna på Stadt. Dit följde jag inte med, var nöjd med dagen ändå :-).

Hoppas att ni också har haft en härlig helg.
PoK/ Trasdockan

3 comments:

vbf said...

Fiiin bror/pappa.... =)

Linda said...

Ja, där har vi en bra man :-), min fina pappa!

vbf said...

Han tar nog efter sin lillasyster (den yngsta....) hihi