Tuesday, June 5, 2012

Återbesök på kliniken.

Det är så underbart att Kosmetik Kirurgi AB i falköping har så bra uppsikt på sina kunder. Under 6 månader efter operation så kommer man på återbesök men jämna mellanrum :-). Känns tryggt tycker jag.

Idag var mitt första återbesök.
Om en månad har jag fått tid för telefonkontakt, och i början på augusti ska jag på 2månaderskontroll :-).

Det var en härlig känsla att komma tillbaka till kliniken idag, *mysigt* och välkomnande :-), och det var en lättnad att höra att det såg mycket fint ut :-).
De sa att det var ovanligt fint sammanläkt för att bara ha gått 2 veckor :-D...
Fick också svar på lite frågor jag hade.

De visade mig också hur jag ska tejpa nu, för från och med nu ska jag tejpa ärren var 3e dag, och det är en speciell teknik man ska ha :-)... Det känns bra, och eftersom jag själv fick se ärren idag så kan jag inte annat än känna mig mycket nöjd med jobbet som kirurgen har gjort på mig :-D... Happy!

Nu ska jag duscha efter gymträning, sedan blir det en chill kväll med nya kärleken..., Japp, ni läste rätt, det finns en ny kärlek i mitt liv sedan en tid tillbaka ;-)...

PoK/ Trasdockan

No comments: