Monday, June 25, 2012

Håriga kroppsbilder ;-P

Haha, hej bloggen :-)
Här
Kommer en bild på dagens kroppsform och dessutom introducerar jag mitt löshår som jag beställde från "Rapunzel" förra veckan :-)

Sjukt enkelt att sätta i dessa "clip ons" som jag köpte. Jag vågar ju inte prova extentions som man limmar i, eftersom jag har så tunnt och skört hår :-(... Jaja, man kan ju inte få allt ;-P.

Tänkte jag skulle beställa en tid till hos frisören då hon får sätta i håret och sedan klippa till en frisyr i löshåret för jag tycker det är lite väl långt.

Fördelen med dessa "clip ons" är ju att de är skonsammare mot det äkta håret, så kan du ju sätta i dem och ta ut dem över dag/ kväll eller vad man själv känner. Superenkla :-D

Idag har jag fixat och ordnat med "nya" bilen, tränat men också har jag hunnit med att träffa min skatt och mamma. Var där i eftermiddag och fikade och lekte med mitt hjärta <3.

No comments: