Thursday, June 28, 2012

Godmorgon bloggen

Solen skiner, jag har just sagt hejdå till kärleken som åker till jobbet nu, och jag dricker morgonkaffe i väntan på att skatten ska vakna.

Igår var en mycket bra dag. Jag började med frisörbesök för toppning av håret, sedan vidare till Jessika för nagelfix, (testar det allra senaste och går från raka naglar till spettsiga naglar ;-), sedan vidare med mamma till Falköping för lunch på Falnygdens ost, och sedan besök på Kosmetisk Kirurgi, då mina ärr har börjat krångla lite :-(, tyvärr. Men det kommer ordna sig nu när jag har fått andra restriktioner hur jag ska sköta dem :-).
Sedan hämtade jag Tor och igårkväll kom kärleken, Monica, hennes som Alex och hennes kärlek Leif med dotter Emelie på middag till oss :-). Det var en mysig kväll och när Tor hade lagt sig testade Monica en håruppsättning i mitt löshår som jag ska fixa på lördag till bröllopet :-). Jag kommer känna mig så fin :-).

Kärleken har sovit här hos mig och Tor inatt *mysigt*. Kunde denna dagen ha börjat bättre?, kändes inte det minsta jobbigt att gå upp denna morgon när livet känns underbart :-).

Jag ska jobba idag 10-18, men har bara 2 "bokningar" med flera timmars mellanrum där jag förhoppningsvis får tillfälle att uträtta lite ärenden på stan :-).
Det blir en bra dag. Feeling Happy!
Önska Er en härlig dag också!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Jessie said...

Åh... Dregglar bara jag ser den där buffen.... Skulle nog egentligen blivit född till råtta :)

Linda said...

I know! Det är det bästa med hela falköping! Ostbuffe för alltid i mitt hjärta!, har du testat den underbara patén? :-P mmm