Saturday, May 19, 2012

Vart läste du det?...

Ursäkta!, Detta inlägg ägnas främst till den anonyma kommentaren till föregående inlägg, ( men även till andra som verkar ha tolkat det på ett annat sätt än jag menat), som verkar ha läst någonstans att jag inte VILL träffa min son!?!?... Jag har ALDRIG nämnt något om att jag inte skulle VILJA träffa honom!...Ellerhur!!! Däremot så kan det vara så att det finns situationer i livet där man som förälder måste bortse från sina VILJOR, och istället se till både sitt eget OCH barnets BEHOV!... Kanske svårt för många föräldrar att förstå eller bara våga erkänna, men jag skriver ju tydligt och öppet i samma inlägg att jag har varit totalt utan grepp i livet, jag har fallit, och om NÅGOT, så önskar jag INTE att min son ska behöva falla med mig... Jag skriver också att jag behöver fokusera på mig själv och saker som får
Mig att MÅ BRA; Detta betyder inte att Tor får mig att MÅ dåligt, däremot min känsla och frustration i att ÄN inte kunna GE honom den kärlek och uppskattning som han FÖRTJÄNAR! Bättre att ge honom chansen ATT må bra, DÄR han mår bra, än att inte inse mina begränsningar JUST NU!... Mot en ljusare framtid tillsammans med min son!!!...halleluja för mig och min självinsikt!...

No comments: