Wednesday, May 16, 2012

Putt mig inte nu...

Hej bloggen. Jag mår rätt bra just nu... Denna veckan hittills har flutit på och jag känner att jag äntligen har fått grepp och är alldeles i börjar på att finna en balans som jag saknat och varit utan den senaste tiden, då jag bara fallit... Detta beror nog mycket på att jag just nu, inte har Tor någonting. Jag vet att det låter hemskt att säga, men för att stabilisera mig nu krävs att jag lägger ALL min fokus, just på mig själv och saker som får mig att må bra. Jag jobbar och tränar BARA just nu... Dygnet runt... Idag är min 12e dag på raken som jag jobbar, och fram till och med söndag ska jag jobba...Sedan har jag hela 2 veckors semester att se fram emot och även då förhoppningsvis hinna fortsätta jobba på att återuppta balansen, så jag är i någorlunda form till jag börjar på mitt sommarjobb. Ni som läser här på bloggen har ju säkert förstått att jag har planer som väntar nu det närmaste men mer om dem i ett annat inlägg. Allt utanför mina närmaste framtidsplaner nu kan få mig att tappa taget och falla igen, så snälla livet!... Putt mig inte nu!...

5 comments:

farmor annett said...

det är hemskt när du säger så.Tor är en guldklimp inte en belastning.All den kärlek han ger borde göra så att du mår bättre,inte tvärt om.Förlåt,tänk det!men skriv det inte så farmor behöver läsa

Anonymous said...

Lite konstigt formulerat kanske... Jag måste hålla med farmorn. Hur kan träning få en att må bättre än att få ha sitt barn nära...?! Jag hoppas du finner balans snarast innan din son börjar undra varför mamma inte vill träffa honom. Styrka till dig.

Anonymous said...

Ibland kan det vara så att för att kunna vara en fungerande och bra mamma till sitt barn så måste man avskärma sig och ta tag i sig själv innan man kan ge till någon annan... Hoppas att det reder upp sig!

vbf said...

Har mailat dig. Puss puss Jxxx

Linda said...

Tack för era kommentarer, har dock försökt att förklara lite bättre i nästkommande inlägg hur jag menade där jag skrev att jag inte har Tor. Det verkar ha misstolkats lite av några. Hoppas ni förstår bättre efter att ha läst nästa inlägg. Och bara så ni vet så TRÄFFAR jag ku såklart Tor, både tillsammans med antingen M, eller med min mamma, men även själv under några timmar då och då. Det är bara att jag inte HAR honom då han sover hos mig just nu. Kram till Er alla iaf,
PS: Jannika, jag har inte fått ditt mail. Skickade du det till min gamla mailadress (lakrits-salt)?, för jag kommer inte lägre åt den. Skicka gärna igen, för jag är nyfiken
Vad du akten, men skicka då till trasdockansdagbok@gmail.com, eller om du väljer att skriva ett meddelande på FB. En extra kram till dig med. <3