Thursday, May 24, 2012

...och kvällsprommis

Godkväll bloggen. Nu är jag så sjukt trött. Hoppas att jag ska sova förjävla gott inatt zZzZz... Idag har jag varit med Monica till hennes föräldrar där vi har bara chillat och solat :-). Gött som tusan!, älskar min lägenhet men visst kan man sakna en egen tomt såna här fina sommardagar.

I eftermiddag hade jag och M bokat utvecklinssamtal på dagis. Det var uppiggande att höra att Tor verkar må så bra där, och framför allt att både jag och M kände igen den Tor som dagisfröken upplevde och berättade om, riktigt så var det ju inte i höstas, så det var en lättnad att höra hur Tor har utvecklats positivt :-) *stolt*.

Nu ikväll var det styrelsemöte på Korpen och eftersom jag tar starka smärtstillande tabletter så promenixade jag dit och tog en omväg hem :-). Hittade en kul vägskylt också som jag förknippade med "ikväll är VI ute och går"... ;-) haha.
Ha nu en god natt bloggen.
PoK/ Trasdockan

No comments: