Monday, May 21, 2012

This is it!

Hej bloggen! Äntligen ska jag berätta och avslöja min sedan länge dröm :-)... Och inte nog med det,... Imorgon uppfylls den även! :-D
Just nu sitter jag nyduschad med desinfektionstvålen "Descutan", på rum 10 på Kosmetisk kirurgi AB i Falköping. Imorgon förmiddag är det dax för operation och jag ska få mina sedan länge efterlängtade boobisar :-D. Många av Er läsare känner mig sedan tidigare, och kanske kommer det inte som en chock för Er att detta har funnits i mina framtidsplaner sedan många år... Och kanske finns det några av Er som läser som höjer på ögonbrynen och tycker att detta med skönhetsoperationer är ett fördärv. För mig är det självklart att jag ska få unna mig själv, min kropp och mitt välbefinnande detta. Jag är så glad att jag äntligen tar tag i denna drömmen och förverkligar den... Jag är en människa som vill uppfylla det jag drömmer om, inte bara drömma i tomhet... Ha det gott bloggisar! See you on the other side ;-)... PoK/ Trasdockan

8 comments:

vbf said...

Ja, vad ska man säga??
Lycka Till och BE SENSIBLE!!!
Jxxx

Anonymous said...

.

Anonymous said...

Ja vad ska man säga, ja. Ännu en ego grej men det passar ju dig. Kände sån besvikelse när jag läste detta. När du har skrivit om att uppfylla en dröm så tänkte jag mig nåt större än DETTA. Ännu ett sätt att bli perfekt istället för att ta tag i dina problem och lösa det så din son kan få tillbaka sin mamma.

Linda said...

Tack J!
Tråkigt att läsa att någon blir besviken på MINA drömmar. då kan du inte ha många egna framtidsplaner och drömmar art kämpa för och uppfylla. Tycker synd om dig för det. Och varför skulle detta vare "istället för"?, Det ena behöver aldrig utesluta det andra och jag ska säga att jag kämpar på och är på god väg att må mycket bra i mig själv OCH i min relation till min son. Tack för kommentaren. / Linda

Anonymous said...

Precis så, Linda. Det ena utesluter inte det andra! Hoppas det går bra idag och hoppas även att du och Tor har det bra tillsammans när ni träffas! /Elin o Nathalie ( och Linnea på ett hörn!)

Linnéa, tillika APS ;) said...

Jag vill bara påpeka att jag finner det av yttersta intresse att 'anonymous' har så fantastiskt mycket åsikter på de inlägg som handlar om dig, men inga alls på de som handlar om dig och Tor. Sen anser jag att det är svagt och pinsamt att inte kunna stå för sina åsikter, skriv under med ett namn och väx som människa! Man behöver inte alltid hålla med, men betänk då att du säkerligen inte ens vet halva historien! (Så, nu har jag crashat färdigt)

Anonymous said...

Vill bara påpeka att det inte är jag som har skrivit de andra kommentarerna under namnet anonymous, bara den kommentaren då jag skrev mitt namn :) /Elin

Linda said...

Tack tjejer för era kommentarer här i inlägget. Alla har rätt att tycka och tänka, och jag struntar i om människor väljer att vara anonyma bär det kommenterar. En diskution är jag inte rädd att ta för JAG står iaf för vad jag skriver här på bloggen och jag står för mina handlingar i livet. Alla kommentarer är lika mycket värda, men jag bestämmer vilka jag väljer att låta påverka mig. PoK/ Trasdockan