Thursday, July 10, 2014

Igång igen...

Hej bloggisar!
Japp, äntligen är jag igång igen med träningen...
Den där förkydningen bestod av flera dagars feber och väl när febern var borta återstod hosta, snuva och halsont, så det bästa var att skynda långsamt, även om det vart plågsamt att inte kunna komma iväg till gymmet nu sista tiden.
Men all kraft behövs nu inför dieten, så bättre var ju att låta kroppen tillfriskna i godan ro, för att vara stark och kry nu!



Både morgoncardio, ben-ass-och-axel-pass på gymmet, följt av stairmaster har jag hunnit med idag.
Ja, det käns ju som att börja om på noll nu när jag varit borta från styrketräningen så länge...



Nu bara jag ligger i solen en stund.
Snart dax att gå upp, fixa mig lite iordning, och sedan ge mig iväg till jobbet för ett kvällspass.

Hoppas mo bloggiar njuter i sommaren.
PoK/ Trasdockan


No comments: