Wednesday, July 9, 2014

2 lediga dagar var välbehövt!

Godmorgon bloggen!
Äntligen kom jag ur sängen denna morgon. Vet inte hur många ggr jag tryckte "snooze", men Nu är jag iaf uppe och iväg på morgonprommis.

Jag har haft 2 lediga dagar nu, och börjar jobba först ikväll igen. 
Kan ärligt säga att det var mycket välbehövt efter att ha jobbat 6-dagarsveckor sista tiden!...och en ihållande förkylning på det...

I måndags spenderade jag och Tor förmiddagen på stranden.
Sol och bad!!!, innan regn och åsk-värdet kom, då blev det film och bok-läsning hemma, en mysig dag med kontraster ;-)



Igår, (tisdag), var Tor hos sin mormor och jag fick välbehövd tid att städa och fixa lite hemma.
För att sedan ha tid att ägna eftermiddagen åt MC-liv tillsammans med min bby :-)
Vi åkte runt i stan, åt på restaurang, tog en glass, åkte och tog ett kvällsdopp och bara njöt av sommar :-)




Det blir gröt-frulle väl hemma efter promenaden sedan lite fix och iväg till jobbet. Bara 5 arbetsdagar kvar innan lite "försmak" på semesterlivet ;-)...

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan


No comments: