Sunday, July 6, 2014

Early morning...

Hej bloggisar!
Typiskt Ragdoll att vakna vid 3-tiden och sedan inte somna om!!! 
Känner igen det speciellt från förra dieten...
Som om jag var speedad i tankar och förväntningar dygnet runt.

Kanske blir det likadant denna diet, även om jag redan nu känner mig mer avslappnad inför både diet och tävling.
Mer distanserad lixom...

Det är väl som så många säger.
Första gången man ska göra någonting i livet, vad som helst...få en bebis, börja nån utbildning, börja först jobbet, flytta hemifrån...eller tävla ;-)...
Oavsett, så är första gången alltid lite mer spännande, lite mer förväntansfull och man kan nästan, (som jag iaf har tendens till)...bygga upp sitt liv utefter  det som ligger i fokus, just för tillfället.

Även om förväntningar finns, och en längtan, så är jag, som sagt, redan nu mer avslappnad inför resan mot Norway Open...något som jag ser som positivt!
 Att se tillbaka på min diet, min resa mot Battle of Scandinavia, min tävlingsdebut, min reaktion inte minst!!!... Får mig att inse hur insnöad jag var, hur ALLT kretsade kring ett datum, en händelse...

Det käns lite annorlunda denna gången, och jag är glad för det.
Ser fram emot denna resa med distans men glädje! :-)

Igår eftermiddag/Kväll efter jobbet var jag och min bby ute på MC-tur.
Det blev några mil, som avslutades på en av stadens nyare restauranger.


Där tog vi beslutet att äntligen boka in en efterlängtad utlands-semester som vi pratat länge och väl om, senare i år.
Så efteråt åkte vi hem och gjorde just detta.

Med mina 2 älsklingar till solen i December :-D

No comments: