Monday, January 16, 2012

Budget och sjukling

Hej bloggen. Jag och Tor är hemma. Egentligen är jag inte så förtjust i att han sover på dagarna nu för tiden, för då somnar han inte på kvällen sedan, men har varit lite sjuk i helgen men idag har han varit feberfri, kände ändå att han kunde få slummra en stund eftersom han förmodligen behöver det efter helgen.

Jag behöver dessutom lite tid att sitta med en budget. Det blir ju annorlunda nu när jag flyttar.

Jag och Tor har annars varit på Korpen en sväng i dag. Alltså en lugn dag i det stors hela. När M kommer hem ska jag dra till Korpen för styrketräning och spinning ikväll.
Hoppas att Ni läsare har det bra!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Jessie said...

Känner gen det där med att inte låta dem sova på dan... Bara 10 minuters nap i bilen kan ju resultera i att det ska va uppe & härjas hur länge som helst på kvällen... Man blir ju tokig

Linda said...

Ja, de är luriga de där "smånaparna" ;-)...