Friday, January 13, 2012

Lägenhet, ljuspunkt i det mörka...

Hej bloggen! Hur har mina läsare det? Livet går upp och ner men trots omständigheterna så är det ganska bra. Idag har jag dessutom fått en lägenhet i stan dit jag flyttar 1/2, och med det beskedet käns det som en ljuspunkt i allt det jobbiga. Lägenheten är en rymlig och fräsch vindsvåning, 3a på 82 kvm i centrum. Där kommer jag och Tor bo tryggt och bra :-).

Förresten en annan kul sak med denna "fredag den 13e", är ju att mitt spinningpass blev överfullt idag! Jag skojjar inte, folk som kom de sista minuterna fick tyvärr inte plats. Det kändes underbart att spinna med så många (26!!!), motionärer!

Hoppas ni har överseende med min usla uppdatering för tillfället, jag kommer tillbaka snart ska ni se.
Ha en god helg vänner!
PoK/ Trasdockan

3 comments:

annett said...

jag får väl säga grattis till lägenheten.Nu när det väl är som det är.Kram

vbf said...

Grattis.Ska bli kul att se när jag kommer hem nästa gång. Härligt att den är så stor. Vårt hus var 83kvm innan vi byggde ut men vi var ju 5 som skulle trängas i det.....
Kram kram Jx

Linda said...

Tack ska ni ha båda två. Ja, den är ju 82, men så har jag ju dessutom sluttningstak längst långsidans väggar, så egentligen är den väl större i yta ;-)...
Du är välkommen på en kik när du kommer till sverige!