Tuesday, December 2, 2014

Tankar och tacksamhet när distansen inte finns...

Godkväll bloggiar.
Jag har jobbat ikväll, och nu fixat lite här hemma.
Ska upp tidigt och iväg till jobbet imorgon igen, (sista jobbdagen innan resan), men ville iaf slänga in ett litet inlägg här på bloggen.

I förmiddags var jag ute på kållandsö och promenerade med några av mina fantastiska arbetskamrater. 
Ni ska veta att det är verkligen inte alla som har så bra och stöttande arbetskamrater som jag har. De är alla underbara på sina sätt <3, och jag är mycket tacksam för det.

Värnersborgarens grav

Läckö slott

Nån gammal sak, (som jag inte minns vad det hette)

...också lilla Ragdoll ;-)

Så mycket tankar i trasdockans huvud nu för tiden. Det finns ingen distans eller kontroll ibland.
Jag ska inte klaga egentligen, men kriget i mitt huvud gör mig emellanåt till en människa som jag inte känner igen...

Skulle någon fråga mig nu om jag är rädd för något skulle svaret bli;
-"Varför skulle jag vara rädd för det?, jag har ju fullt upp att vara rädd för mig själv..."

Godnatt nu bloggisar.
Ni är alla fantastiska!
Know your Worth!
PoK/ Trasdockan 




1 comment:

Lena Askerlund said...

Du är fantastisk Linda! Alla människor har sina tankar, oro och drömmar. Det är bara olika hur mycket vi vågar släppa fram dem. Jag tror det är bra att vända runt dem även om det är jobbigt ibland. Det hjälper oss att lära känna oss själva. Mamma älskar dig, kram!