Saturday, December 13, 2014

Dax att förnya licensen...


Även om formen på bilden ovan för tillfället är ett minne blott, så gäller det att planera för att åter skrapa fram den inom sinom framtid.

Jag har precis knåpat ihop och skickat in en ansökan om medlemskap i Team Steel Nutrition för nästa år.

Jo, jo, även om mina tävlingsplaner inte ligger nu om våren så är det viktigt att vara ute i god tid.
Det är inte bara på scenen som konkurrensen ökar, utan även inom teamen. För att få stå på scenen, behöver du licens, och för att få licens, behöver du tillhöra ett team.

Jag är mycket nöjd med mitt team som jag haft under 2014, så nu hoppas jag bara att få en plats även nästa år.

Det gäller ju att hitta ett team som Du själv känner dig behaglig att representera efter som du själv är ett ansikte utåt.
( Bara ett tips, om du själv går i tävlingstankar, välj med omsorg!)

2 comments:

Anonymous said...

Du är grymt, jag bli så inspirerad av dig, vilken tur din kille måste ha

Linda said...

Tack för din kommentar