Friday, December 26, 2014

Första inlägget ;-)

Godkväll bloggisar.
Jag är just hemkommen från kvällens arbete, och sitter här i soffan och ser på nyheterna :-)
Guss what!...:-D...jag skriver detta inlägget från min julklapp!...min och Tors egna iPad! :-D
Tror ni vi blev glada när vi fick denna!?... Vi blev totalt överraskade!

På denna ska vi lära Tor om siffror, bokstäver och spela spel!

IPaden har väl funnits i svenska hem länge, så det kanske inte låter som en så stor grej?
Men för mig som ensamstående, så har utrymme i ekonomin inte riktigt funnits, så vi är oerhört tacksamma :-)

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och att ni njuter av ledighet nu i helgen :-*


PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Jag är lika glad som du och Tor! Du kan säkert snart lära din mamma lite mer om iPad-användning 😀📲

Linda said...

Tack bästa mami <3