Monday, July 16, 2012

Naglar och räkfrossa

God kväll bloggen!
Jag är just hemkommen efter en trevlig kväll i goda vänners lag på "Harrys", med räkfrossa.
Vin och cider har jag avnjutit, men tänker att en promenad i kvällssolen får det allt bli eftersom träningen har uteblivit idag. Jag har jobbat, varit hemma några gånger och bytt i tvättmaskinerna och i eftermiddag fick jag lite kvalitetstid med Fina Jessika då det var dax för mina naglar att fixas ;-).

Imorgon blir det ännu en dag med jobb, men helt ok :-), och dessutom väntar en trevlig grillkväll med Monica och Leif på
kållandsö för de lånar en stuga nu i veckan...*mys*.

Mycket jobb blir det denna sommaren, och eftersom jag har valt att inte ha någon semester så får jag helt enkelt njuta MED andra på, Deras semestrar.
Mitt liv känns mycket bra och komplett just nu, och jag önskar ibland att jag kunde stanna tiden och att det alltid fick kännas såhär bra...

Än känns hösten långt borta, men det finns en viss ångest i mina tankar om den, men det är framtidens bekymmer.
Lev nu!
PoK/ Trasdockan

No comments: