Wednesday, July 25, 2012

Fint liv, trots ångestbakslag

Hej bloggen.
Igår hade jag och Tor en mysig dag ihop. Vi var på Vilanbadet i Skara och roade oss i flera timmar och på vägen hem blev det McDonalds på Tors begäran.
Efter träningen igår eftermiddag kom kärleken hem till oss och vi åt middag innan en trött Tor somnade.
Det är gott att känna början till en helhet i mitt liv, som sedan länge har saknats av mig.
Denna veckan har hittills varit bra, men jag har känt viss antydan till bakslag vad gäller min bakomliggande ångest :-/... Förhoppningsvis bara tillfälligt och jag ser fram emot en härlig helg i sommarstugan tillsammans med Tor, kärleken, mamma och mormor och morfar.
Underbart med sommarvärme nu också, även om jag visserligen jobbar idag och imorgon ;-).
PoK/ Trasdockan

No comments: