Monday, July 9, 2012

Ledig dag

Hej bloggen. Jag har verkligen haft en välbehövlig ledig dag idag. Jag hade inga planer eller to dos i morses när jag vaknade. I förmiddags var jag och tränade.

Gjorde även en ny fett/ muskelmätning. Förväntade mig att jag skulle ha ökat några procent i fett sedan senaste mätningen för några månader sedan, eftersom jag mår bättre och tror att jag äter bättre dessutom, istället hade jag minskat 2 % och ligger nu på 14% kroppsfett. Det är lågt för att vara kvinna, (som egentligen "ska" ligga mellan 20-30%), men jag mår inte dåligt i kroppen, och så länge jag känner mig hälsosam så ska det inte spela någon roll.

I eftermiddag åt jag sen lunch med mamma på "Henrys café" i stan, och följde sedan med henne till Korpen, (igen), men nu för att sola ;-).

Kärleken har åkt till Danmark i några dagar, och ikväll blir jag själv hemma, har köpt godis att smälla i mig, och tänkte dessutom se en film som jag haft liggandes här hemma länge och väl. Det är "Hamilton" med han den där Michel Persbrandt, (han ska tydligen vara sjukt vältränad i denna film ;-), så det blir en mysig kväll i min ensamhet.

För Er som undrar om Tor så han åkt till kusten med sin sin farmor och farfar med husvagnen. Mycket efterlängtat av min skatt, så hoppas han har det bra.

Ha det gott!
PoK/ Trasdockan

No comments: