Friday, February 6, 2015

Sammanfattning av veckan

Made of Steel-byxorna, finns nu i fler förger att beställa på nätet, www.steel.nu, eller handla i Steel-butiken ;-)
Älskar mina camo-rosa <3


God fredagskväll bloggisar :-)
Här kommer ett inlägg såhär om kvällen, från jobbet som dig bör ;-)

Vi har haft en riktigt bra vecka på "ragdollmansion".
Tors nya pulka har vi fått god användning för, och många andra mysiga stunder.
Tor träffade blandannat en ny kompis, och blivande klasskamrat, (som det visade sig), i pulkabacken en eftermiddag, något som glädjer både honom och mig.

Jag har givetvis fått till en del träning under veckan vilket också glädjer mig, och trots mina offseason-kilon, så måste jag säga att jag funnit en harmoni med med min nuvarande kropp. Den är stark och har energi på min gympass.



Idag var Tor ledig från förskolan eftersom jag började sent i eftermiddags, och vi spenderade hela förmiddagen utomhus i vintersolen <3
För att sedan komma in och baka, och laga lunch.






Ha en bra kväll nu bloggisar/ ragdoll at work 

No comments: