Tuesday, February 10, 2015

Formblind i offseason

Toppen!
Högsta vikten sedan december 2013 denna morgon!... :-O... :-/
Jösses Ragdoll, vad händer!?...

Jag rullade upp på vågen imorses, och ser att den står på 68,2 kg!
Det innebär att jag just nu ligger på en vikt ca 9 kg över min tävlingsvikt! 8-O

WTF!?...nog för att man har hört talats om formblindhet under dieten, men DETTA! Trodde jag faktiskt inte :-/, trots offseason.
Det är lite skrämmande att inte se 9 kilo!!!
såklart jag är medveten om att jag inte är i tävlingsform...men kom igen, 9 kg!?...
Hahaha!...

Meeeen, det är bara att acceptera och gilla läget ;-)
Jag mår iaf väldigt bra just nu, jag äter det jag känner för, när jag vill, och jag ÄR stark i gymmet och svettas kraftigt under både styrketräning och cardio, något som iaf i mitt tycke, visar på en frisk kropp :-D

Idag körde jag ben på gymmet, ett riktigt hejdundrande bra ben och gluteus-pass blev det, följt av stairmaster-cardio.
Might as well use this energy and well-being, to do good and improve My physique ;-)

RagBoll in da gym!

Hoppas ni har en toppendag bliggisar.
PoK/ RagBoll

No comments: