Wednesday, June 4, 2014

Gnistan är tillbaka

Gnistan är tillbaka!
Efter förra veckans distans från träningen följt av en härlig helg, så är nu gnistan tillbaka, just vad gäller detta med att ta hand om mig själv och mina <3an

Jag har kommit iväg till gymmet de senaste 4 dagarna, alla muskelgrupper har nu fått sig en rejäl omgång och träningsvärken är ljuvlig ;-)...
Den motiverar!

Härom dagen la jag i en välbehövlig toning i håret, och ikväll, när Tor hade somnat, så fick jag fixat till mina naglar, (bara en enkel ifyllnad denna gång), och dessutom genomfört en rejäl fotvårds-session på mig själv. :-)

Mest av allt är jag för tillfället nöjd med offseason-formen och även om jag är medveten om att utsidan och kroppsformen inte borde påverka den mentala hälsan för mycket... Så ÄR jag en människa som mår bra, när jag själv känner mig tillfreds med mitt yttre.
Det kommer alltid ha en stor inverkan på mig, så är det bara!

Efter jobbet idag åkte jag och min skatt till gymmet.
Det blev ett väl genomfört axel-biceps-och-mag-pass...följt av lite cardio på stepmaskinen.

Tor ville med ta en selfie i gymmet idag
 ;-P...


Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

1 comment:

Lena Askerlund said...

Ah, vilken stark "Karl Alfred" !