Thursday, January 17, 2013

Hälsoinsperatör och workaholic

Hej bloggen.
Ohja, klart jag jobbar just nu ;-). Slutar 21.30 ikväll :-).
Har fått ihop bra med extra timmar denna veckan så jag känner mig nöjd...som den workaholic jag är! ;-)

Imorgon ska det dock bli gott med en dags ledighet innan helgen.
Jag har ju min spinning imorgon att se fram emot också :-)

Oh! Just det ja!;
Jag är nu officiellt hälsoinsperatör här på mitt jobb.
Känner mig nöjd och stolt över ansvaret och förtroendet jag har fått :-).
Jag har nämligen under en längre period känt att det skulle passa just mig ;-).
Det förstår Ni va? :-)

Lägger med några bilder från barngympan igår.
Tor vill gärna visa hur stark han är...
Men han är inte LIKA stark som sin mamma, som han så tydligt förklarade ;-).
Min smutteplutt.

Have FAB!
PoK/ Trasdockan



No comments: