Thursday, January 3, 2013

Cyber självmord

För några dagar sedan så deaktiverade jag mitt FB-konto.
Mest för jag bara inte var särskilt aktiv längre helt enkelt.
Nu har folk omkring börjat på att märka detta, och de undrar varför, och om jag tagit bort DEM som vän etc...blaha!

Det är just DET som är problemet.
På FB verkar storhetsvannet bli större än vad det redan är hos så många nu för tiden. WTF... Jag lever ju mitt i skiten och vet ju vad jag talar om, jag är ju som alla andra.
Man inbillar sig att man är mer huvudperson i alla andras liv, än vad man faktiskt är. Vem fan bryr sig om vad du äter till middag idag, det är ändå utskitet imorgon!

Så om någon av mina FB"vänner" råkar läsa detta. NEJ, jag har inte tagit bort bara DIG som vän, jag har tagit bort MIG från din, (och alla andras) vännerlista.

Bebys (Daniel Wilkes), som vanligt seriösa reaktion på det hela;

No comments: