Thursday, December 6, 2012

Snöyra och beautyfix

Hej bloggen.
Nu ska jag in på Casmara för att få lite färg och form på mina ögonfransar och ögonbryn och dessutom fixa naglarna inför resan :-).

Jag har just lämnat min skatt på dagis, ( hade honom hemma lite längre idag), och trots att det kändes lite vemodigt idag eftersom jag inte får se han på ett tag nu, så har vi haft en mysig morgon och förmiddag ute i snön. Tor har kört med sin lastbil i snön och hjälpt mig att skotta :-).
Jag älskar den lilla killen så mycket och som han själv påstod så är det sån tur att jag har honom som hjälper mig :-).

Efter salongbesöket åker jag iväg och jobbar ett tretimmarspass innan jag tar semester.

Hoppas Ni njuter av vinterskrud och adventskänsla.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Anonymous said...

Måste bara säga att du passade väldigt bra med den färgen på läpparna.

Linda said...

Tack @missbengtsson