Saturday, December 22, 2012

På ny kula ;-)

Hej bloggen.
Tidig morgon här, men jag ska nog strax somna om lite, (för att jag kan).

Igår hann jag med alla mina -"to-dos", OCH lite till.
Så effektiv dag vart just vad det blev :-)
Igår eftermiddag, när jag och Danne klev in genom dörren hade vi haft en mysig rundtur, både på stan och ute på det nybyggda handelsområdet här i staden, (änghagens handelsområde).

Utöver alla julklappar som införskaffades igår, så fick vi också med oss hem lite fina saker till vår lägenhet :-)

Väl här hemma infann sig, för första gång i år, lite julefrid när vi drack vin, pysslade, klädde vår nyinköpta julgran och slog in julklappar.
Så efter en mycket stressfylld vecka;
VI börjar på ny "kula" ;-) nu och skapar VÅRA egna traditioner i det GEMENSAMMA hemmet, och vi börjar med en vit jul ;-)

Hoppas Ni känner julefrid i helgen nu.
PoK/ Trasdockan

Kolla in våran fina julgran :-)

No comments: