Wednesday, February 8, 2012

Bilder på lägenheten

Hej bloggen!
Nu har det gått sådär bra länge igen sedan jag uppdaterade ;-).
Har lite tid nu, så jag har tagit lite bilder på min lägenhet som jag tänkte att jag kan visa er ;-)...Är ju så nöjd och glad över den =).


Hallen
Mitt sovrum
Tors sovrum
Sett från hallen



Köket

Visst ser det mysigt ut va =)...Tor säger fortfarande att Han "är rätt nöjd här", så jag tror att han gillar att ha en vång i stan med ;-).

Inatt var ju faktiskt premiär för honom att sova här hos mig =)...Det gick bra. Jag gjorde en fuling och lät han vara uppe extra länge så han skulle bli riktigt trött. Han somnade nästan omedelbart efter vi hade läst mamma Mu ;-)...

Idag har jag en sådär extra bra och effektiv dag. När jag hade lämnat Tor i morses tog jag en PowerWalk på 1 timme, jag har tvättat (för första gången nere i tvättstugan), dammsugit, diskat och handlat ;-)... Känner mig nöjd. Nu ska jag bara sätta ihop lite nya låtar till kvällens spinningpass och sedan väntar en förhoppningsvis mysig kväll ;-)...

Jo just det ja!...jag har ju fått sommarjobb också...HELTID!. Min chef som jag hade i höstas i ledsagargruppen ringde och frågade om jag ville jobba hos dem i sommar!...Jag visste redan att han skulle höra av sig för min nuvarande chef ringde nämligen i fredags och berättade att han var intresserad av att ha mig i ledsagningen i sommar. Jag tackade ja!...Så happy news på den fronten också ;-)...

Hoppas Ni har det bra där ute!

PoK/ Trasdcokan

7 comments:

Anonymous said...

Den ser mysig ut:) hoppas du kommer trivas:)! Och grattis till jobbet! Kram karoline

Jessie said...

Det var en jättemysig lya du har fått tag i :) Grattis till jobbet :)

Linda said...

Tack ska ni ha båda två =)...

Bloggminglet 2012 said...

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

vbf said...

Hej hjärtat. Hur har ni det i nya lyan? Har ni båda kommit till rätta?
Troligen blir det innan men första helgen i Maj är deffo bokad att komma hem. Då får vi ses. Kram Jxx

Linda said...

Jannika, du är så välkommen att se min nya lägenhet och att få en inblick i mitt nya liv när du kommer. Antar att du kommer i nästa vecka, och trots tråkiga omständigheter hoppas jag få träffa dig för lite "mat" och prat...PoK

vbf said...

Ja, det blev visst lite tidigare än beräknat....... ='(
Ses snart. P&K VBF