Monday, February 27, 2012

Bang!!!

Tänk va!... Det sa bara "Bang", och plötsligt är mitt liv inte det minsta likt sig, som det var vid årsskiftet... Saker och ting har utvecklats fort under detta årets 2 första månader, men så är det ju också så att jag har jobbat för det.
Mitt liv som det ser ut idag, är det liv jag vill och är i behov av att leva. Jag har hittat tillbaka till den Linda som under de senaste åren funnits gömd inom mig, "bursting" to get out!...
Inte en ny identitet, snarare nya förutsättningar att leva efter... Detta ger tankar och känslor om frihet och välmående, även om jag vissa dagar får bakslag och känner oerhörd ångest, men "Hey, thats life in'it"...
Hmmm, där fick ni iaf ett kort inlägg om mina känslor för mitt nya liv... Tro mig gottfolk, "I'm blossoming right now...;-)...
PoK/ Trasdockan

No comments: