Wednesday, January 28, 2015

Lite uppdatering

Hej där bloggisar.
Long time, no see...
Men livet traskar på som vanligt...
Och ni vet ju vad det betyder...
Jobb, träning och kvalité-tid med min skatt såklart <3

Sanningen är att vid de tillfällena som jag har försökt att lägga ut ngt här på bloggen, så har bloggen krånglat :-/...
Men så har jag heller inte varit särskilt flitig...visserligen.

Jag har kommit igång riktigt ordentligt med träningen igen...och just nu käns det oerhört skoj.
Jag har kraft, styrka och energi, som jag inte har haft på mycket länge.
Det glädjer mig! :-)
Den tid jag tog för att skapa lite distans till träningen, och ett mer balanserar schema på jobbet, har gett mig oerhört mycket.
Jag har funnit en balans nu.

Stronger than yesterday.


Igår var det öppet hus på skolan där Tor ska börja förskoleklass till hösten.
Det käns helt ofattbart att min lille skatt ska börja skolan till hösten! :-/
(Han som lixom låg i min mage och växte, när jag startade denna bloggen).

Vi var iaf där och tittade oss omkring, och om man ska tro Tors egna ord, så kommer han trivas ännu bättre där, än han redan gör på förskolan ;-)
Man börjar inse, och förstå att Tor känner sig ganska färdig just vad gäller dagis/förskola.
Han är redo för att ta steget upp i skolans värld, och även det, glädjer såklart ett mammahjärta.

Snart kommer min vän Åsa till oss, och det vankas kristall-shopping för att blinga hennes bikinisar inför vårens tävlingar.
(Varav en, Sweden Grand Prix, ska jag få vara med henne som coach och stöttning :-D
Det kommer bli en magisk helg i Malmö)

Hoppas ni njuter av livet bloggisar.
I do!
PoK/ Trasdockan 

5 comments:

Åsa said...

Så glad att du vil följa med till Malmö! Det betyder jättemkt ska du veta! <3

Åsa said...

haha kan visst inte ens stava.. vill ska det ju stå!! <3

Anonymous said...

Så fina ni är

Linda said...

Det kommer bli en toppenhelg :-) kram vännen

Linda said...

Tack "anonym"