Monday, March 5, 2012

Måndag med Grace

Hej bloggen. Jag och Tor är hemma just nu men ska väl snart ge oss ut en sväng till lekplatsen, för att fördriva tiden. Vi spenderade förmiddagen på Grace i Ö-lösa där Tor lekte med killkompisarna Wallentin och Frans :-). Ikväll blir det dubbelpass på Korpen då jag är vikarie för Marias corepass, ( har pilates där), och sedan har jag spinning med mitt "gubbgäng" ;-)... Efter Korpen ska jag hem till min bror på filmkväll och jag har lovat att ha med mig kinamat :-), så det blir en bra måndag. PoK/ Trasdockan

4 comments:

vbf said...

Vad har hänt med Tor? Har han åkt på en snyting? =)

Linda said...

Han har "skadat sig på vippen"...som han själv uttryckte det... När jag frågade Marcus vad "vippen" betydde, det visade sig vara fresbee

vbf said...

Stackarn..... =(

vbf said...

Hipp Hipp Hurra,
Grattis till lille Tor ida'......
Ses imorgon. Puss puss