Sunday, August 15, 2010

Jag är så tacksam

Jag är verkligen tacksam. Tacksam för mycket här i livet, men när man får en sådanhär fin helg i sällskap med fina familjen, (tur med vädret och allt), då har man anledning att vara extra tacksam.
Jag är så nöjd med helgen som varit, den kommer jag leva på länge =).
Vi har varit hemma i strax över 1 timma och jag har packat upp, fixat ordning och fått på kvällens första, (och enda), tvättmaskin...
M påpekade hur fint vi hade det här hemma, när vi kom hem...
Jag svarade med att jag ju brukar försöka ha iaf lite ordning innan vi åker iväg någonstans...för det är aldrig trevligt att komma hem till ett stökigt hem...man har ju tillräckligt att fixa med ;-)...
Nu ska jag faktiskt ta mig ett litet kvällsmål och ett glas vin, och sjunka ner i soffan...
Hoppan ni har en FABalicios kväll!
PoK/ Trasdockan
På prommis innan middagen idag
På väg till stranden idag
Mitt fina tvättfat, med tillhörande kanna. Jag har letat, och nu funnit!
Det ska stå i gästrummet när det är färdigt, men tills dess får det stå i vårat sovrum ;-)



No comments: